vetstudjulia.blogg.se

Har flyttat till Uppsala för att uppfylla min dröm och plugga till Veterinär! Går nu andra året, följ gärna med på min resa!

Sommaren 2013

Publicerad 2013-09-05 22:01:00 i Alla inlägg, Lucifer,

Jag har nu gått en vecka andra året på veterinärprogrammet. Haft en underbar sommar med bästa människorna! Om jag skulle skriva om den så hade det blivit en hel novell, istället ger jag er massor av sommriga bilder:
Lucifer har precis kommit till Göteborg!
Lucifer träffar sin "partner in crime" - Elvis, i Lindome!
 Trevligt häng i slottskogen!
 
På Ronjas sommarställe - Enebacken!
 
På Lovisas sommarställe med hela gänget!
Påhälsning i Kungsbacka, 
 Lucifer och Elsa
Bad i Delsjön
 Ronja och jag smet till Oslo och kollade på Muse!
Liseberg
 Sophie hälsar på i Göteborg!
 Bilar upp till Dalsland på släktträff med mamma! (I ballaste bilen..)
 
Jag och Sophie hälsar på Frida i Norrköping!
 
Nu är sommaren slut och det är dags att fokusera på plugget igen. Ser fram emot en grym termin med mycket hundträning och trevligt umgänge! 
 
Puss Göteborg och tack för en super sommar! Sakner er redan<3
Men -
"Känn ingen sorg för mig Göteborg" 
 
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Mayer Stenberg

Jag är en nyfiken och glad tjej på 20 år vid namn Julia. Går andra året på veterinärutbildningen i Uppsala men kommer annars från Göteborg. Jag är en djurmänniska in i märgen och älskar alla djur, men hundar kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Framförallt min egen knasiga, underbara, skitsnygga Shetland Sheepdog Lucifer. Bloggen startades för att vänner och familj i Göteborg skulle kunna följa mig i mitt nya liv och handlar främst om min flytt och denna nya utbildning, men även om andra ting som händer under resan till Veterinär.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela